Intervju med Magdalena Gustafsson


Namn: Magdalena Gustafsson.
Inriktning: Teater.
Produktionsgrupp: Kostym och mask.
Vad gör du? Jag skapar olika karaktärer.
Tycker du att det är roligt ? Ja, det är roligt när man ser resultat.
Vad gör du på fritiden? Jag är med i en dramagrupp och spelar tvärflöjt i en orkester.
Vad har du för roll i musikalen? Silke, även kallad revolverkvinnan.

Vad skulle du välja ?
Att alltid gå runt i underkläder eller att alla kan se på din panna vad du tänker ?

Att alltid gå runt i underkläder.

Att alltid kommunicera genom operasång eller att börja varje mening med "eftersom jag är så oslagbart skön..."
"Eftersom jag är så oslagbart skön..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0